marți, 4 decembrie 2012

Studs and Spikes!!!

     In noul sezon ,ca si in cel care a trecut, aplicatiile "must-have" sunt cu siguranta tintele.Pentru ele nu exista limite: argintii, aurii, mari ,mici , rotunde , patrate , ascutite sau nu, cu cat alegi mai multe , cu atat tinuta rock e mai tare. Mie personal imi plac tintele aplicate pe incaltaminte, imbracaminte sau sub forma de bijuterii.
     Urmatorul set de poze l-am realizat saptamana trecuta si este primul facut pentru blogul meu. Enjoy!











jeaca: Zara
bluza:BSB
leggings:Calzedonia
cizme:Mineli
lant:H&M
bratara:H&M
elastic de par:H&M
ceas:Guess


26 de comentarii:

  1. Ce super este tinuta!Felicitari!
    Ghetele sunt preferatele mele, pentru ca desi sunt simple, aplicatiile de la spate le da un farmec deosebit:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult tinuta! Iar ceasul e foarte finut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta tinuta! Cizmele sunt superbe! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi pt comentariu!Arata bine blogul tau.I'm following with GFC :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cizmele fac deliciul tinutei bravo
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG! In love with your jacket, boots and watch! You have a great style!!

    /thepinkshopaholicprincess.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello , Ma bucur sa stiu ca mai sunt fete din Oradea cu aceeasi pasiune :P Si tu imi pari tare cunoscuta !!! :) Bafta !!!

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. OMG da ce tare-mi plac cizmele!!! Jos palaria pentru asa alegere!

    RăspundețiȘtergere
  9. imi plac detaliile metalice! per total o tinuta super faina! O sa iti urmaresc blogul prin GFC, poate ma vei urmari si tu (suna foarte comic:P)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place toata tinuta!! Lejera si trendy!! Cizmele sunt so so cool!! Bravo!! Thanx for visiting my blog!!
    Ozana

    RăspundețiȘtergere
  11. Bonjour! Very chic outfit. Your dog is so adorable too. Thank you for your comment on my blog. Sure, we can follow each other's blog. Let me know and I will follow back on GFC. Pamela http://thestyleandtravel-journals.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere