vineri, 7 decembrie 2012

Name Celebration!

    Iubitul meu joaca handbal la HCM Constanta, iar aseara am fost invitati la petrecerea organizata de presedintele clubui cu ocazia zilei de nume. A fost o petrecere frumoasa si bine organizata. Din pacate nu am putut sta mult pt ca iubitul meu avea antrenament a doua zi dimineata. Pt imbracaminte , m-am gandit la o combinatie negru-auriu ( ca tot e in "trend").













rochie:Zara
pantofi:Zara
curea:Mango
cercei:H&M


25 de comentarii:

  1. Arati foarte bine!"The little black dress" ne ajuta intotdeauna.
    dailyfashiondream.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Arati minunat! Pantofii sunt superbi! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba tinuta,te prinde forte bine! Cum reusesti sa te mentii asa subtirica?:D
    Pupici iti multumesc ca mi-ai vizitat blogul si te mai astept pe la mine daca iti face placere:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc..:) merg la sala si din cand in cand mai am grija ce mananc :) te urmaresc prin Gfc!! :*

      Ștergere
  4. iti multumesc pentru vizita!

    Imi place blogul tau ,iar tu esti o frumoasa!


    Pupici.
    Silvia

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa tinuta si de efect!

    RăspundețiȘtergere
  6. ehe , ce bine arati :) Frumos detaliul de pe pantofi , si curelusa .. de efect :)

    RăspundețiȘtergere
  7. The shoes!! <3

    Super awesome!

    Love,
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  8. beautiful! would you like to follow each other? let me know!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superba!Am urmarit meciurile Constantei in Liga Campionilor.

    RăspundețiȘtergere