luni, 3 decembrie 2012

Let's talk - Skin Care

     Acum cateva saptamani m-am hotarat ,sa imi schimb cremele de zi si de noapte.Ajunsa la varsta de 26 de ani ,am decis ca as avea nevoie de o crema " anti-age", dar sa fie bineinteles BIO.Astfel, am mers la Plafar si mi-am ales gama UNIK, care are ambele creme: zi si noapte.In prospectul lor scrie cam asa:
              -DN UNIK CREMA ZI BIO 50 ML: crema de zi cu acid hialuronic 100% natural,fenicul marin si aloe vera hidrateaza , protejeaza pielea si o ajuta sa isi mareasca abilitatea naturala de a produce colagen.Continutul bogat in antioxidanti previne imbatranirea prematura, reda tonusul si fermitatea tenului.

             

              -DN UNIK CREMA NOAPTE BIO 50 ML: crema de noapte anti-age cu acid hialuronic 100% natural, ulei din seminte de zmeura si extract de Kombu improspateaza si hidrateaza tenul.Protejeaza impotriva actiunii nocive a radicalilor liberi , datorita proprietatilor antioxidante.


    Am aplicat, in fiecare zi, prin masaj pe fata, gat si decolteu, evitand conturul ochilor si am realizat dupa un timp efectele benefice ale acestei creme. Fata imi era hidratata, pielea "respira" mai bine si este acum mai elastica . Tot ce pot sa va spun este , sa dati o fuga la Plafar si sa o incercati. Va promit ca nu o sa regretati.Singurul "-" poate fi pt unele pretul, cremele costand undeva intre 95-115 ron.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu