duminică, 2 decembrie 2012

Introducere


           Sincera sa fiu , mi-a fost teama sa imi fac si eu un blog ; nu pt ca sunt lasa , ci pt ca , multe fete din acest anturaj al modei au , aproape aceleasi sentimente si gusturi ca a le mele, dar iubitul meu si mai multi prieteni m-au incurajat si astfel , m-am hotarat sa incerc si eu.
           Tin minte cand eram mica , umblam in trening si faceam modeling doar ca sa invat sa merg si eu , ca toate fetele , pe tocuri. Atunci am descoperit un citat : " Fashion is not something that exists in dress only. Fashion is in the sky , in the street , fashion has to do with ideas , the way we live , what is happening "-Coco Chanel -si din momentul acela...totul s-a schimbat....











jeans: Mango
trench : Zara
bluza: Zara
curea: H&M
cizme : Zara
lant si cercei: H&M
bratara si inel: Koton


           

18 comentarii:

  1. succes pe acest nou drum si la cat mai multe vizualizari. sunt sigura ca vei face din acest blog ceva frumos si interesant. te pup si good luck.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dear So So , I miss you , cuz you are crazy ... I miss u cuz you are beautifull , I miss u because it's the right thing to fell when someone knows you. Big Hug , E.I. ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. e superb trench-ul. Multa bafta cu blogul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, esti foarte draguta !
    Ma bucur ca ti'ai facut un blog >:d< esti binevenita in blogosfera...

    RăspundețiȘtergere
  5. Welcome şi la cât mai multe postări! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare si bine ai venit in blogosfera!!!!! Esti foarte draguta si consider ca avem multe motive sa-ti vizitam blogul. Unul dintre ele este ca ai niste tinute in trend si foarte bine alese. Si eu am fost noua prin blogosfera si fetele de aici sunt foarte primitoare si dragute. Mult succes in ceea ce faci si sa ne vedem cu bine in blogosfera!!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lovely! A promising blog :)

    Good luck! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. ce fericita sunt ca locuiesti in constanta :))) si ca precizezi de unde ti ai luat hainele, iti ador stilul :)

    RăspundețiȘtergere