miercuri, 5 decembrie 2012

Hi, my name is...

     Buna dragele mele!!!! Americanii au un proverb simpatic " You never get a second chance to make a first impression ". In postul de azi m-am hotarat sa ma prezint mai pe indelete.
    Ma numesc Sorana, sunt din Oradea, dar locuiesc cu iubitul meu in Constanta.Am o familie mare , pe care o ador, un iubit minunat si cel mai frumos catelus din lume.Pe langa modeling , am terminat si scoala de cosmetica Cristine Valmy din Bucuresti.
    Nu am fost mereu atrasa de moda; nu stiu daca din cauza ca m-am nascut intr-o familie de sportivi sau pt ca am facut si eu sport la randul meu.Cert e ca pe la 15 ani mama m-a trimis , obligat-fortat, la o scoala de modeling.Abia pe urma "m-a prins microbul". Am calatorit mult cu modelingul, am vazut la 17 ani pt prima oara Parisul,care era exact asa cum mi l-am imaginat,Italia,China,Turcia,Laos,din nou Paris :) Cel mai mult insa, m-a atras Thailanda, unde am si locuit timp de 2 ani.Aici am avut si cel mai mare job: imaginea Triumph pt costume de baie, dar am sa las cateva poze sa vorbeasca pt mine...Enjoy!!













14 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-am descoperit blogul!Il trec imediat in lista celor pe care le urmaresc.Pozele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place...sunt inca noua pe aici dar zilele astea o sa imi fac si eu lista...pana atunci i'm following you on Gfc:)

      Ștergere
  2. hi gorgeous! Thank you for sharing such lovely photos!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    RăspundețiȘtergere
  3. Super pozele,ma bucur ca ti-ai facut blog si împărtășești cu noi experiențele și ținutele tale si ma bucur ca te-am găsit.:)
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-ai facut blog si impartasesti cu noi experientele si tinutele tale siiii...ma bucur ca te-am gasit :)
    Super poze :)
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :) nu as fi crezut ca o sa am atatea cuvinte de lauda :) te pup

      Ștergere
  5. foarte tare, felicitari, chiar ai cu ce te mandri!

    pupici, Dia.

    www.peach-punch.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti superba! bun ca te-a obligat mama ta sa faci modeling1 Felicitari ei, cat si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai venit in blogosfera :) Taaare mi-ar fi placut ca si parintii mei sa fie la fel de "open-minded" . Am trecut peste cateva etape pt a deveni model , dar parintii nu m-au lasat sa merg mai departe :( Probabil am sa regret asta toata viata . Imi pari cunoscuta , se poate sa te fi vazut in diferite ipostaze . Felicitari pt realizari :) Ma bag si eu in lista ta de GFC :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciodata nu e prea tarziu!! iti multumesc mult! te pup :)

      Ștergere
  8. Ce frumooosss<3,ai vazut atatea tari minunate!

    RăspundețiȘtergere